1.Bölüm
"Bu aşk" dedi. "Korkma lütfen" Dudakları dudaklarımdaydı. Kalbim yerinden çıkacak gibi davranıyordu. Lisedeki masum öpücük değildi bu. Tutku ve dil vardı. Ben ne yapacağımı bilmiyordum. Acemice onu taklit ediyordum. Okulun kuytu bir köşesinde olmasak neler yapardı bilmiyorum. Dudaklarımız kızarana kadar öpüştük. Kıyafetlerimin üstünden gögüslerimi ellemese daha da öpüşe bilirdik. Neden bilmiyorum ama utanmıştım ve sanırım ıslanmış. İlk defa diye geçirdim içimden. İlk defa böyle oldum. Lisede sevgilim ile ne kadar masum öpüşüyormuşuz. Peki bu aşk ise o neydi? Aşk gerçekte neydi? Aşık kişi neler yapardı?
Madem şiir yazamıyorsun.. Devrik cümleler kur..!! Seviyorum seni, de mesela..!! Devrilsin düşsün dudaklarından...!! Yığılıp kalsın yüreğimde…!!
Aşk
Reklam
Ah güzelim. Keşke kollarında yaşasam ebediyen. Yaşam var oldukça yok olmasın dilerim. Dağlar tepesiz kalana, nehirler kuruyana dek. Kış gününde yıldırımlar düşene, Yaz günü karlar yağana dek. Yer gök bir olana dek. Ancak o zaman senden ayrı düşerim.
Bir gün yüzüm yer olacaksa Gök yüzüm sen ol isterdim.. Vakitler dolupta , gök yüzüm solacaksa, Son sözüm de yine sen ol isterdim...
Aşk işleri boş dedikten sonra Gecenin bir yarısı bizi Neden sevmedi diye düşünürken
Ah ne az duydum Ne kadar az söyledim İşte bu yüzden hiç durmadan Seni seviyorum de
Müzik
Reklam
Reklam