"Bu aşk" dedi. "Korkma lütfen"
Dudakları dudaklarımdaydı. Kalbim yerinden çıkacak gibi davranıyordu. Lisedeki masum öpücük değildi bu. Tutku ve dil vardı. Ben ne yapacağımı bilmiyordum. Acemice onu taklit ediyordum.
Okulun kuytu bir köşesinde olmasak neler yapardı bilmiyorum. Dudaklarımız kızarana kadar öpüştük. Kıyafetlerimin üstünden gögüslerimi ellemese daha da öpüşe bilirdik. Neden bilmiyorum ama utanmıştım ve sanırım ıslanmış.
İlk defa diye geçirdim içimden. İlk defa böyle oldum. Lisede sevgilim ile ne kadar masum öpüşüyormuşuz. Peki bu aşk ise o neydi? Aşk gerçekte neydi? Aşık kişi neler yapardı?
Ah güzelim.
Keşke kollarında yaşasam ebediyen.
Yaşam var oldukça yok olmasın dilerim.
Dağlar tepesiz kalana, nehirler kuruyana dek.
Kış gününde yıldırımlar düşene,
Yaz günü karlar yağana dek.
Yer gök bir olana dek.
Ancak o zaman senden ayrı düşerim.