Aşkın zehir olsa yine içerim Yolun ecel olsa korkmam geçerim Yeter ki sevdim de ben bu aşk ile Dünyanın kahrına gülüp geçerim Ben zaten her acının tiryakisi olmuşum Ömür boyu bitmeyen derdimle yorulmuşum Gülemem, sevgilim, ben sensiz aaah Yaşayamam, yaşayamam...
Müzik
Bu kitap sektöründe tekelleşme değilse ne?
Kitap eleştirisi yaptı diye birini linçlemek nasıl bir kafa abi kanım= dondu İnceleme de yapmayalım biz öyleyse nasılsa yazarların hoşuna gitmeyen durumlar olabilir 🫂 sevgiler kalpler havada uçuşsun dimi 😛😛 💞💗🥹💗 çünkü biz hepimiz aynı şeyleri sevip beğeniyoruz her zaman? Biz yeri geliyor Zweig bile eleştiriyoruz ya. Benim en sevdiğim kitap Satranç arkadaşlar. En sevmediğim kitap da Bilinmeyen Bir Kadının Mektubu. İki yüzlü ve iğrenç bir yaratık mıyım ben yazara ihanet ettim diye? Ayrıca Satranç’a yapılan bir eleştiri de benim kişiliğime yapılmış bir eleştiri falan da değil. Benim yüzüme karşı “Aybüke, Satranç nasıl en sevdiğin kitap olabilir? O kadar iyi bir kitap değil.” de dendi. Bireysel bana söylenmiş olmasına rağmen onu da kişisel almadım çünkü hepimiz aynı verimi aynı tadı almıyoruz kitaplardan. Arkadaşlar ben mantardan nefret ederim, kokusuna bile tahammül edemem. Benim için berbat bir yemektir. Ama bayılan bir sürü insan var ve benim mantarı sevmemem onlara kişisel bir hakaret değil😭 Arkadaşlar tuttuğumuz takımlar, desteklediğimiz ideolojiler, beğendiğimiz yazarlar, izlediğimiz film türleri, okuduğumuz kitap türleri bile farklı farklıyken, herkes bir içerikten farklı şeyler alıyorken herkesin nasıl her şeyi beğenmesini ve aynı şekilde eleştiri yapmasını bekleyebiliriz ki? Bu at gözlüğü takmak değilse ne? Geliştirmek için eleştiri yapan birisini baltalamaktaki amaç ne? Ayrıca bu tekelleşme çabasını eleştirip de tekelleşmenin figüranı olunması da komik görünüyor. kapitalizmi (kapitalizmi size anlatmayacağım, tekelleşmenin ve kapitalizmin ne olduğunu biliyorsanız ne dediğimi anlarsınız) eleştirip kitap sektöründe, kendilerine gelen eleştiriye tabiri caizse inovasyonu durdurmayı amaçlayarak, linç tayfaya bir kişiyi sunmak zerre mantıklı değil. (cellat36 vibeı
1000Kitap
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
GELİŞİN YAŞAMAK KADAR GÜZEL
Gelecektin,gelmez oldun Halimi hiç sormaz oldun Yaralarımı sarmaz oldun Yokluğundan soldu gönlüm. Gelişin yaşamak kadar güzel bana Gidişin ECEL SANKİ Bu gönül ikimize de yeter sakin Beni senden etme
Dediler zamanla hep azalırmış sevgiler
youtu.be/1rEpjtdqMps?si=... Dediler ki "Gün gelir unuturmuş gidenler." Olsun, bana aşk dolu geçen yıllarım yeter Nasıl olsa her şeyin zamanla sonu yok mu? Ömür dediğimiz şey küsecek kadar çok mu?
Sevilmek istemiyorum artık, sarmayın yaramı, Yalan sözlerle boyamayın benim kara dünyamı. Gölge etmeyin yeter, çekin o süslü ellerinizi, Gördüm arkasında maskelerin, o gizli nefretinizi. ​Çivisi çıkmış şu dünyanın, aşklar bile sahte, Her güzel sözün sonu çıkıyor aynı hüsrana, bahta. Pazara düşmüş duygular, her şey satılık, her şey yalan, Bir enkazım şimdi ben, o masallardan geriye kalan. ​İçim zehirle dolmuş, akıtamam ki dışarı, Hangi merhem iyileştirir bu amansız hasarı? Bir feryattır kopar içimde, sessiz ve derinden, Yaşamak istemiyorum, bıktım bu yalan düzenden. Yorgun Amanos
Aşk, bize çok yakışırdı.. Hakan tunç bilek- Rüzgarın yeter