flawless

flawless
@askkolik
Çizgilere basmadan yürümeye çalışan insanlardan
Dikkat! Zweig hayranıysanız bu incelemeyi okumak size iyi gelmeyebilir
6/10
·96 syf.·
2023 1. kitabı
Öncelikle biraz Zweig hakkındaki düşüncelerimden bahsetmek istiyorum: Zweig'ın çok abartılmış bir yazar olduğunu düşünüyorum, naçizane görüşüm. Her okuyuşumda inşallah bu kitap güzel çıkar diye dua ediyorum. Kitaplarını almayı yıllar önce bıraktım ama onlar benim peşimi bırakmıyor :D arkadaşım hediye ettiği için mecbur okudum. Ama bu sefer beni şaşırttı ve yazarın eserleri arasında en beğendiğim kitap olan Bilinmeyen Bir Kadının Mektubun'dan daha çok hoşuma gitti. İlla ben Zweig kitabı okumak istiyorum diyorsanız bu kitaba bir şans verebilirsiniz.
Edebiyat
KorkuStefan Zweig · Ren Kitap · 2020125,1bin okunma
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Cv
"İstediğinde çok yakın ama arandığında ulaşılmazdı."
Sayfa 78 - Indigo
Edebiyat
"Kefareti, geçen zamanla ödenmiş bir kabahat gerçekten cezalandırılmalı mıydı?"
Indigo
Edebiyat
"Neydi onu adamın kollarına iten, hangi korkunç çılgınlık, yüreğiyle artık kavrayamadığı, duygularınınsa anlamakta zorlandığı bu maceraya atılmasına sebep olmuştu? Bunların hiçbirini anımsamıyordu artık, bu olaydaki her şeye yabancıydı, kendine yabancıydı."
Sayfa 52 - Indigo
Edebiyat