Bu ne aşko kuşko şarkıymış ya sevmedim :p
Nerdesin öbür yarım Anbe an zarardayım Eller ağlatır seni Ben sana kıyar mıyım
Müzik
Şimdi asko kuşko gezen insanların yarın ayrılacağı gerçeği çok pis gulduruo
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
1kda niye herkes bu kadar soğuk nerdeyse 1yildir surdayim kimle tanissam iki gün sonra engelliyo aq ben naptim şimdi asko kusko takılıyoz diye mi
1000Kitap
-Her uzun trençkot giydiğimde mafya karısı gibi olmuşun diyorlar hani aşko kuşkoyduk
Ayracım kitabımla uyumlu olmazsa okuyamıyorum aşko💅🏻😅
Bu arada benim bayramım seni tanımadığım gündü aşko:)