●●●
Öyle ya , burası cennet de değildi.
Her gönlümüzün arzu ettiği oluveremezdi.
Her bir doğum bana bu içinden çıkılamaz serüvenin nasıl hızla başladığını,
Telaşlı telaşlı koşuşturan insanların nasıl bir akibete koştuklarını,
Ben oldum demenin
Ben geldim demenin
Ben sevdim demenin
Ve dahi başında " ben " olan her hecenin sonunun nasıl kesildiğini göstermek için yeterdi...
●●●
Öyle ya , insan çâre olamazdı.
Çâre Allah'tı...
Doktor çâre bulamazdı,
Çâre Allah'tı...
Çâre dünyada aranmazdı,
Böylesi bir tevafukla önüme çıkan Allah'tı....