Kerim aslan

Kerim aslan
@aslankerim
...Film bitmeden sevinme
Sevmek mi Sevilmek mi...
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Kirpiklerin köprü olsa... \\\\\\\ ben geçerken ipler kopsa öpüştüğüm🙈🙈🙈🙈 yer DUDAKLARIN💋💋 olsa
Seni sevmek bir renkse⚡⚡ ... Gel benim Gök kuşağım 🌈🌈🌈 ol
"""""""""√√√√√√Çok sevme ™™™™™çocuk¶¶¶¶¶¶¶¶¶