Zehra Aslan

Zehra Aslan
@aslanzc
Ben savunuculuğu yeğliyorum. İnsanları yargılamaktan çok anlamayı tercih ediyorum.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Payımıza sükût düştüğünden beridir, kalbimizin sesini daha bir güzel duyar olduk."
"Bir süre sonra insanlar pek de umrunda olmuyor. Kimseyi değiştirmeye çalışmıyorsun. Kimin ne düşündüğünü, kimin ne yaptığını umursamıyorsun. Yorulunca kendi kabuğuna çekilip o küçük dünyanda yalnız yaşamayı öğreniyorsun. Anlık mutluluklar yaşayıp derin hüzünleri tek başına atlatmayı öğrendiğin vakit kimseye de ihtiyacın olmuyor. Siz buna yalnızlık diyorsunuz ben ise huzur.." Fyodor Dostoyevski
Bence en kötüsü de bir şeylerin artık elinden değil de, içinden gelmemesi. Heves yok, inancın kalmamış, zorlayamıyosun.
"Gamına gamlanıp olma mahzun Demine demlenip olma mağrur Ne dem bâki, ne gam bâki, hû." Muhibbi