Kesinlikle herkesin okuması gereken bir kitap.Baş rolümüz Maya profesörle olan yaşadıklarıyla kalmayıp bize onun aşkından da söz ediyor ve kitapta beni en çok etkileyende Nadia ve Profesör’ün aşkı oldu.Dili aşırı sürükleyici,okuma alışkanlığınız olmasa bile 3,4 gün içerisinde kitabı bitirmiş olursunuz.Okudukça sonrasını aşırı merak ediyorsunuz.