Ama bu dünyada hiçbir şey sürekli değil; bu nedenle de neşe, ikinci dakikada, birincidekinden farklıdır; üçüncüde bir derece daha zayıflar, sonunda bütün bütün yok olur, eski durumumuza döneriz; suda genişleyen halkaların, sonunda suyun yüzeyiyle bir olup gitmesi gibi.
Kimi milyar dolarlarla doğar- bunda bir hüner var mıdır? Kimi fakir doğar -bunda hüner nedir? Birine dalkavuklar övgüler dizer, hayran olur, taparlar. diğeri ise görmezden gelinir ve küçümsenir. Bunun bir mantığı var mıdır?