aslı

aslı
@aslidir
as it was
Yanlış bir yere gidiyorsun Kemal… Hepimiz en olmadık kişiye tutuluyoruz… Herkes aşık oluyor. Ama herkes sonunda düştüğü durumdan hayatını berbat etmeden çıkıyor.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Dünya umurumda değildi çünkü her şey zaten fazlasıyla lüzumsuz ve kabaydı.
Bütün bu elle tutulur niteliklere rağmen, acının aklım ve ruhum ile ilgili bir şey olduğunu da bilirdim ama ondan kurtulmak için kafamda yapmam gereken temizliği yapmaya da girişemezdim.
Her şeyi kendi haline bırakmanın, hayatın bana cömertçe sunduğu zevk ve mutlulukların tadını telaşlanmadan çıkarmanın en iyi şey olduğu sonucuna vardım.

aslı

, 2026 okuma hedefini ekledi.
Umarım bu yıl gerçekleşir.
2026 OKUMA HEDEFİ
6/50 kitap - %12 tamamlandı
6 kitap okudu
50 kitap
2.318 sayfa
0 inceleme
15 alıntı
4 günde 1 kitap okumalı.