Yanlış bir yere gidiyorsun Kemal… Hepimiz en olmadık kişiye tutuluyoruz… Herkes aşık oluyor. Ama herkes sonunda düştüğü durumdan hayatını berbat etmeden çıkıyor.
Bütün bu elle tutulur niteliklere rağmen, acının aklım ve ruhum ile ilgili bir şey olduğunu da bilirdim ama ondan kurtulmak için kafamda yapmam gereken temizliği yapmaya da girişemezdim.
Her şeyi kendi haline bırakmanın, hayatın bana cömertçe sunduğu zevk ve mutlulukların tadını telaşlanmadan çıkarmanın en iyi şey olduğu sonucuna vardım.