Günümüz yahudilerin bağnaz ideolojierinin aslında asırlar öncesine dayandığının çok güzel kurgulanarak anlatıldığı bir kitap olmuş.İskender Pala benim en sevdiğim yazar ,henüz üstüne adını yazdıran olmadı:)Yazdığı bu kitapla caniliklerinin ,insan aklının kapsayamayacağı fikirlerinin gün yüzüne yeniden çıkarılması hedeflenmiş bence ve fazlasıyla başarılı olmuş.Hikayeyi çok beğendim ,tabi beğeni yanında bu anlatılanların dünyanın bilmem kaçıncı yüzyılında yaşanabilmiş olma ihtimali içimi ürpertti,belki hala bile yaşanıyordur !!!Şaşırmam(!)