“Başıboşluk” ülkemizde hemen her alanda yıllardır başlıca şikayet konularından biridir. Bunun yanı başında mahalle kahvelerinden üniversite koridorlarına kadar bir “düzen ve disiplin”den özlemle bahsedildiği görülecektir.
Lakin, durumdan şikayet ederiz, düzelmeyi hasret içinde bekleriz de, bir türlü harekete geçemeyiz. Hep birilerinin çıkıp “bu gidişe” dur demesini bekleriz. Bu “birileri”ne rastlamak doğrusu pek kolay değildir.