Kitabı yeni bitirdim. Ve neden bazı kitaplar bu kadar çok abartılıyor anlamış değilim. Sürekli aynı cümlelerin döndüğü bir hikaye. Kitabın ismi bi dikkat çekiyor aslında sonra merak ediyor insan , en son sayfalarda sadece bir cümle gelince amaaannn bundan mi kitabın ismi buymuş diyor insan. Okunup geçilecek bi kitap sadece bu...Bazı kitaplar çok abartılıyor çok... Çavdar Tarlasında Çocuklar