Bazı yaralar vardır, yama yaparsın üstüne.. hareket ettikçe kan sızar, oraya ait olmayan parça belli eder kendini, sürekli gözüne ilişir de önemsemezsin. Yama eskiyince iyice, o zaman yine acısını hisseder ağlarsın belki, ne yapsan faydasız. Yama yapsan geçmez, öpsen geçmez, anlatsan hedef, anlatmasan dert olur da taşar yüreğinden..