"Aslında, başkalarına çekilmemizin nedenlerinden biri de onların varlığında kendimizi göreceğimizi hissetmemiz ve bunu keşfetmek için sabırsızlanmamızdır."
"Özgür insan" demek beklentisiz yaşamak demekti, ihtiyaçlarını kendi çabası ve aklıyla yerine getirmekti, kalabalıkların sahte senaryolarına inanmamaktı.
Sor kendine, yüksek sesle, belki içinden.
Özgür müsün?