Arkadaşlarımızla, on küsür kişiyiz, iftar yemeğine gittik Aspava’ya. “Allah, sağlık, para, aşk versin amin” miydi açılımı neydi. Neyse amin diyelim biz de:) Reklam değil:) gayet güzeldi efenimmm ben beğendim ortamı, mezeleri, mamacukları, servisi vs. Bi ara lavaboya kalktık kankamla. Dönüşte düşmemek için yere itinayla bakıyor ve yürüyordum. Ki yerde büzüşmüş bi para farkettim. Hemen aldım veee kankama gizlice “para buldum” dedim ve elimdeki parayı gösterdim ucundan. Kahramanlık yapmak için çok heyecanlandım wwkfkg dedim bunu garsonlara vermeyelim, direkt kasaya gidelim. Kasaya giderken kankam “bi daha göster bakiyim” dedi ne kadannn tam olarak:) ben de avucumun ucundan tekrar gösterdim:) O da “eneee 20 dolar” dedi. Tam kasaya gidiyoruz, baktım paraya, paranın köşesinde “geçersiz” yazıyor:) wdjjf amaaannn ne alaka ne maydanoz yaaa öfff dedim söyleniyorum, sonra dedim bunu sonuçlandırmalıyız. Kankam da bunun sosyal bir deney olabileceğini söyledi. Dedim kamera çekmiştir, bu parayı yine de kasaya verelim ne olur ne olmaz:) kasaya gittik ve dedim ki “yerde para buldum, tam teslim edicem, köşesindeki “geçersiz” yazısı dikkatimi çekti, yine de size teslim etmek istiyorum” :) kasa güldü ve parayı yırttı:) menimmm kahramanlığımmm çöp oldu:) Fekat sosyal deney olduysa da kazandım diye de düşünüyorum:) qejjejf emeenn gönüllerin şampiyonasıyızzz ellammm qabattt:)))