gökhan cınar ı cok severek izlediğim için yüksek beklentiyle basladım. fakat ortalarına doğru sıktı beni. kendisi kitabı bastan sona sesli anlatsa karsımda sıkılmadan dinlerim:) sanırım kendisini izlemeyi seviyormuşum :)
Geçecek mi?Gökhan Çınar · Destek Yayınları · 2024726 okunma
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Ben başladım okuyamıyorum
Biri bana bu kitaptan ne anladığını anlatabilir mi? Dumduz cümle yok süslü cümleler beynime de bise girmiyo. Dedikodu falan mi yapiliyo kitapta oyle bisiyler anladım ben ama tam çözemedim. Acaip sıktı ya acaip
Hersey iyi guzel anlatilmis da. Bu neden idam cezasina carptirildiginin cok üzerinde durulmamis. Hakli mi haksiz mi konu neydi merak ettim. Kitabın Son sayfasina kadar belki bir ümit kurtulur umuduyla okudum. Insani iste, umut heryerde