Değerli okurlar, eminim çoğumuz bir kere de olsa "Neden kitap okuyorsun?" veya "Kitap okumak zaman kaybı" gibi sözlere maruz kaldık. Ben kendimce şöyle cevaplamak istiyorum:
Kitap okurken farklı dünyalara dalıyorum.
Kendi hayatımın sınırlarından çıkıp hiç gitmediğim yerlere gidiyorum. Bazen bir karakterin acısını hissediyorum, bazen de onun mutluluğuyla gülümsüyorum. Kitaplar bana yalnız olmadığımı hatırlatıyor. Düşüncelerimi büyütüyor, hayallerimi genişletiyor. Sessiz bir sayfanın içinde bile binlerce ses olduğunu öğretiyor.
Peki siz değerli okurlar, neden kitap okuyorsunuz? Yorumlarda buluşalım. 🙏🏻
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!