Gitmeye ihtiyacım var; yönün şehrin, kasabanın, iklimin hiç önemi yok; sadece gitmek, gittikçe unutmak ve unuttukça gitmek; bazen hatırlamak, hatırladıkça kendime yönelmek, kendimi buldukça güçlenmek; bazen ise susmak; susarken kendime bağırmak ve ruhuma sormak; neden?