Kimoldugumunönemiyok

Kimoldugumunönemiyok
@astropheiccl
Bak insanlar nasıl varlıklar biliyor musun ; Sahip olduklarını hissettikleri insana, vicdan ve merhamet konusunda eskisi kadar hassas davranmazlar. Ve şöyle saçma bir şey var ki ; Eksiksiz seven insanlar, ilişkinin içinde her zaman kendinde hata ve eksik arayan insanlar olurlar. Hatasını sorgulamadığın insan seni her zaman çantada keklik olarak görür ve sen ondan hiç bir zaman vazgeçemezsin. Çünkü kafanda çözemediğin bunca şey varken, bunca şeye haketmedigin halde sabredersen bu ilişki 'aşk' değil 'alışkanlık' haline gelmiş olur. Ben kendine değer vermeyen insana başkasına değer verdiğini asla görmedim. Kendine değer vermek ; mutsuz eden insanlar ve ortamdan kendini uzaklaştırmak demektir. Aslında değer görmek, sorgusuz sualsiz her şeyi kabul etmemekle başlar. Vazgeçmek aslında yenilgiyi kabul etmek veya pes etmek değildir. Bazen vazgeçmek, kazanmaktır, vazgeçmek kendine kavuşmaktır, vazgeçmek, ruhunu özgür bırakmaktır. Vazgeçmek, değer kazanmaktır. Kusursuz sevdiğiniz halde üzülen tarafsanız, vazgeçmek, mutluluğa açılan kapının anahtarına ulaşmaktır. Ve sana son tavsiyem kalbi güzel insan, mutsuz eden insandan vazgeçmek ; yeniden kazanacağın keşkeleri daha hayatına girmeden kalbinin kapısının dışında bırakmaktır.. Hakan Özdemir
Psikoloji
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Sil gitsin.. Her defasında ' düzelir, kıymetimi anlar' düşüncesiyle üzerini karalayıp, sonra yeniden kalbine yenik düşüp ona yeni bir şans veriyorsun ya, sen aslında gelecek güzel günlerin gelmesini seni her defasında üzeni affederek erteliyorsun.. Hakan Özdemir
Psikoloji
Uğraşma boşuna. Seni ancak gördükleri ve duydukları kadar anlayacaklar. Gördükleri, ancak kendi anladıkları kadar olacak.. Mevlana
Edebiyat
Tesadüflere ihtiyaç var, plansız ve zamansız gelen güzelliklere.. şeker portakalı
Ne kadar kalabalık bir yalnızlığa sahibiz.Ne yana dönsek kendimize çarpıyoruz.. Ahmet Altan