insan olmak bengi bir nisyan değil miydi,
ben de unutuyorum işte.
şu son birkaç yıl
müzmin bir düşüşten başka bir şey değildi.
yerini yitiren yeniden yerleşemez, diyor şair.
belki çoktan yitirdim yerimi.
çünkü ben kendime tutunamıyorum.
çünkü ben dünyaya tutunamıyorum.
sevgilim, özür dilerim.
ben sana dahi tutunamıyorum.
anla işte ruhuma sığınak belledim seni.
dilimin varmadığı her cümleye ses oldun.
düşüyorum işte, tut beni.
sarıl bana, öyle sımsıkı, öyle hiç bırakmayacak gibi.
işte şimdi bu mahşer gününde sevgilim,
yok oluşumun eşiğindeyim..