Ulan ben kendimi adam edebilmek için ne terler döküyorum gene de adam olamıyorum, siz ne kolay adam olmuşsunuz öyle yahu!
Nasıl da eminsiniz yolunuzun doğruluğundan!
Nasıl da eminsiniz üslubunuuzn sıhhatinden!
ademoğlu garip bir mahluktur: meseleyi kendi kendine halledebildiği müddetçe Allah'ı pek hatırlamaz, çünkü kendini 'müstağni' sayar. Baktı iş sarpa sarıyor o dakika Allah'ı yardıma çağırır. Menfaatçi bir din algısı.