Canan Tan'nın bütün kitaplarini hic sıkılmadan 1-2 günde okudum.Ama "yüreğim seni cok sevdi" kitabini hem okudum hem ağladım.Murat ile aslı'nın muazzam aşk hikayesini okurken biseyler bogazımda düğümlendi.Canan Tan'nın anlatım üslubu nakış,nakış yüreğime işlendi.Okurken Canan Tan yine yapmış yapacağını dedim. :))
Sen mükemmel bir idolsün. :')