Kendi Kendimle

Yazdıkları ile başa çıkamayanların, yaşadıkları ile savaşı devam etmekte. Bulaşmayın..
Alıntı
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
“Bir şekilde rahatlamaya ihtiyacım vardı fakat içimi dökebileceğim tek kişi yine kendimdi.” Stefan Zweig
Alıntı
Kendime ara ara şunu hatırlatıyorum: "Tek başınasın."
Hissettiklerim
Ne güzel demiş eskiler; Kalbine göm , dua ile sula , Nasibinde var ise çiçek açar...
Alıntı
“Çok özledim seni, biz n’apıcağız? Ne yapıp ne edip hiç mi kavuşmayacağız?”
Geceye Notum