Kendi Kendimle

"Çok uzun bir süre kendi kendime hep içimden konuştuğum için iyi biliyorum. İnsanın söyleyemediği şeyler hep, içinde büyüyor."
Alıntı
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Kendimden çok yoruldum..
İnsan bazen en çok kendinden yorulur. Düşünmekten yorulur, üzülmekten yorulur, ağlamaktan yorulur, içine attıklarından yorulur... 💔
Hissettiklerim
Hayata küsüp köşene çekilince bir şey olmuyor, gizemli biri gelip sorunları çözmüyor. Kendine Kendin sahip çıkmadıkça, Katherine Hepburn'un tabiriyle "Kendi kayığını kendin çekmedikçe" bir yere varamıyorsun, Her ne sorun varsa, çözümde sendedir. Kendine sahip çık. İlber Ortaylı
Piskoloji
Teşekkürler ben kendim hallettim o konuyu
1000k
Şunu unutmayın, bazı şeyler kalbinizi kırar ama gözünüzü açar.
Çok Doğru ✓