Oysa o kalsaydı öylece içimde, nereye gitmek istese orada olurdum. Ben onunla ölmeyi dilerken, o bensiz yaşamayı seçti. Sonra birkaç ay girdi aramıza, sonra birkaç iyi ki doğdun mesajı, en sonunda yeni birileri. O gitti ve ben onsuz devam etmeyi başaramadım bir türlü. Bir zamanlar yalın ayak koşup gittiğim yollardan, şimdi ayakkabıyla bile yürüyecek kadar heves bırakmadılar bende. Yani bana hiç sorma, 'neden insanlara güvenmiyorsun' diye. En derin yaralarımı en çok güvendiğim birinden aldım ben.