Ve sen beni tanımıyorsun. Ve sen benim var olduğumdan habersizsin. Ve sen dünyada böyle de birinin bulunduğundan, böyle de birinin nefes alıp verdiğinden… Ve buna rağmen, şuurumun gırtlağında dişlerin.
“Okumaktan başka şeylerle de meşgul olması lazım insanın.” dedi. Yaşaması gerek en başta. Yaşamadıktan sonra okumak yalnızca bir arayış olabiliyor, bulmak değil.
Beni benden bekleyendir en zayıf yanım. En zayıf yanımdır gebe olan en beklenmeyenlere… Beklenenin üstünde ve beklenmeyenin en derininde nefes alır, beklemekten nefesi kesilen benliğim.