Zehra

Zehra
@atalente_
Sen herhangi bir kitap gibi kütüphaneye aittin
Birilerinden büyük şeyler başarmasını beklerdin ve o yapabilir ya da yapamazdı. Herkes için işler bir dönem kötüye giderdi ve o zaman yaptığı tüm iyi şeyler görünmez hale gelirdi. Bunu bilmelerine rağmen kimse gidip onu teselli etmezdi, o çok güçlü olduğu için altından kalkacağını var sayardı ama kimse her şeyin altndan tek başına kalkamazdı. Sadece bazıları çektiği acıyı çok ama çok iyi gizlemeyi bilirdi.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Sevmekten vazgeçtiğimiz insanların duygularında her zaman bize gülünç gelen bir şeyler vardır.
İyi olmak insanın doğasıyla uyumlu olmasıdır. Başkalarıyla uyumlu olmaya çalışınca uyumsuzluk baş gösterir. Bir insanın yaşamındaki en önemli şey kendi yaşamıdır.
Sanatın ifade edemeyeceği hiçbir şey yoktur.
En basit şey bile gizlendiğinde güzelleşir