Birilerinden büyük şeyler başarmasını beklerdin ve o yapabilir ya da yapamazdı. Herkes için işler bir dönem kötüye giderdi ve o zaman yaptığı tüm iyi şeyler görünmez hale gelirdi. Bunu bilmelerine rağmen kimse gidip onu teselli etmezdi, o çok güçlü olduğu için altından kalkacağını var sayardı ama kimse her şeyin altndan tek başına kalkamazdı. Sadece bazıları çektiği acıyı çok ama çok iyi gizlemeyi bilirdi.
İyi olmak insanın doğasıyla uyumlu olmasıdır. Başkalarıyla uyumlu olmaya çalışınca uyumsuzluk baş gösterir. Bir insanın yaşamındaki en önemli şey kendi yaşamıdır.