İlkokula başlamıştım ve okuldan nefret ediyordum. Okul servisinin ön kapısından girip arka kapıdan kaçıyor ve eve gidiyordum :) Derken üç arkadaş bir eve saklandık karar kesindi: "O gün okula gidilmeyecekti . " Şoför fark edip onları almadan gitmem demiş ve her yerde aranıyoruz. Halam bizi buldu. Bağıra çağıra servise bindik ve ben yine arka kapıdan kaçtım servis beni almadan gitti . Zafer benimdi başarmıştım . Halamda köşede beni izliyormuş . Yine yakalanmıştım . Kulağımdan çeke çeke eve kadar getirdi bağırdı çağırdı ve beni odaya kilitledi. " Akşama kadar yemek yok. Aç kal da aklın başına gelsin " dedi. "Yemem ölsem de okula gitmem " dedim . Ve odada saatlerce ağladım . Çok acıkmıştım. Ortalık sakinleşince kapıya zorladım ama açamadım . Derken kapı açıldı . Elinde makarna tabağıyla dedem ❤ Gurur yaptım . -Dede halam görürse sana da kızar yemem dedim. - Sen yemezsen ben de aç kalırım hasta olurum kızım ye deyince yedim . Sonra okuldaki öğrencilerin çok yaramaz olduğunu başımı ağrıttığını bana zarar verdiklerini öğretmenin bir cünleyi elli kere tekrar ettiğini benimse çok sıkıldığımı anlattım. Gülümseyerek dinledi. Kitaplar kızım dedi Onları seversin ...... - Teşekkür ederim dedem. Babam buzağı gütmeye gönderiyordu. Çobanlık çok sıkıcıydı. Ben sevmiyordum. Ben çoban olmam bana ne deyip çocukça gurur yapıyordum. Aslına bakarsanız çok çok korkuyordum. Derken yine bir gün kavga gürültü aldım buzağıları gittim. Aliç diye bir tarlamız var . Mısır ekmişler bizimkiler onun altındaki çayırdayım. Tarlamızın yukarısında da Ören Tepe tarlamız var . Ve oradan benim olduğum yer rahat gözüküyor. Neyse mısır tarlasının yanındayım . En hafif rüzgarda mısır yaprakları birbirini çarptıkça domuz geliyor diye korkuyorum. Sonra dayanamadım başladım ağlamaya . Derken ses duydum : - Kumru
Ben bugün 28 oldum 🥲 Yirmilerim yaşanmadan geçiyor buna çok üzülüyorum.. ve hayalini kurduğum hiçbir şeyi gerçekleştiremedim. Atanamadım,kilo veremedim,mutlu bir yuva kuramadım. Çabaladım bıraktım. Yoruldum. Kalktım. Yine yoruldum. Mental sağlığımı toparlayamadım. Ne bileyim hayat şey değil midir bir yerden kaybetsen de bir yerden kazanırsın. Ben hep kaybediyorum ne zaman kazanırım mesela hani arada bir şeyler güzel gitse fena olmaz. Umudumu kaybetmiyorum mücadeleye devam.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kemal bile atandı ben atanamadım...
1000Kitap
Nerdeyse iyi ki atanamadım diye seviniyorum...
"Öğretmenler bir zamanlar ışığı taşırlardı; şimdi ise karanlığı bastırmaya çalışırken kendi ışıklarını tüketiyorlar." Eduardo Galeano
Duygu ve Düşünce
BİR HIRT GİDER BİN HIRT GELİR !
( KÜFÜR İÇERİR !!! ) Bugün günlerden 15 Nisan. Dün Şanlıurfa da bir liseye silahlı saldırı gerçekleşti. Amiyane deyimle saldırı sonucu dökülen kanlar daha kurumamışken, bir benzer haberi de bugün Kahramanmaraş da ki bir ortaokuldan aldık. Okulda yaşanan silahlı saldırıda biri öğretmen 9 kişi hayatını kaybetmiş, 20 kişi yaralı durumdaymış. Suçu işleyen 16 yaşında 8. Sınıf öğrenci olan orospu çocuğunun üstünde 5 tane silah, 7 tane şarjör varmış. Bu çocuklar bu silahları nereden buluyor, bu önemsizlik ve başıboşluk ne için ! (Maraşta ki orospu çocuğunun babası emniyetçiymiş, beylik silahı dışında 5 tane silah ve o kadar mühimmat ne arıyor o da ayrı bir mevzu. Şimdi de karısıyla beraber tutuklamış. O kadar canlar gittikten sonra, yandıktan sonra ne anlamı kaldı ? 16 yaşında ki bir çocuk lise de olması gerekirken bu hâlâ ortaokul da okuyor böyle de gerizekalı birini sistem atmak yerine hâlâ barındırıyor.) Ben ataması yapılmayan öğretmenlerden biriyim. Emin olun şu tabloyu gördükçe ne yalan söyleyeyim iyi ki de atanamadım diyorum. Anasının babasının eğitemediği piçi eğitmeyi bırakın, sırf bir harf öğretmeye çalışırken katledilmeyi istemem. Hz Ali, bana bir harf öğretenin kırk yıl kölesi olurum der. Şuan bir harf öğretenin köle olduğu dönemdeyiz. Öyle idealist, romantik cümlelere hiç ama hiç gerek yok ! Sakın kimse suça sürüklenen çocuk güzellemesi yapmasın ! Dindar nesil yetiştircez derken, kindar nesil yetiştirdiler. 10 lu yaşlarda suratında daha tüy çıkmayan bir çocuğu bu noktaya getiren ortam, bir günde değil, adım adım sosyal medya ve şiddet içerikli oyunlarla ilmek ilmek işlendi o beyinlere. Eğer bu gidişata dur demezsek, bilinçli ebevyn olup çocuğa dadı diye telefon vermek yerine ana-baba gibi başında durmazsak, bu acı olaylar maalesef artarak devam edecek ve
1000Kitap
Ay yaşıtlarım evleniyor benim yuva dahil kurasim yok hayatım boyunca hep kaçtım böyle şeylerden en önemlisi atanamadım daha kırmızı cizgim