Arabesk yaptım ama yine best çalıyor
Okuduğum bazı iletilerdeki dil aşırı "arabesk" geliyor. Nasıl desem fazla atarlı giderli. Ama bazen bu dramatize ediş hoşuma gidiyor. Garip.
İnsanların annesi insan sarrafi olur, şu arkadaşın şöyle ondan uzak dur fln der💨Ben gidip anneme bu arkadaşın hiç tekin gelmiyor diyorum, 2 posta kızıyor sonra haklı olduğumu görüyor 3 posta da ona atarlanıyor...Hayat zor ve atarlı yetişkinlerle anlaşmak daha zor
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Sinirliyken bu uygulamada gezmek demek evde tam atarlı atarlı takılırken kapı kolunun senden daha gıcık davranması gibi aynı şeyi reklamlarla yapıyor
Demlik hayırdır kardeşim iki dk fazla çalıştın diye ne bu atarlı haller taşmalar köpürmeler falan yakıştıramadım
Var yok arası olanları sileceğiz. Yanımızda duruyor gibi yapanlara koşmayacağız. Atarlı olanları atariye havale edeceğiz 😂🫰🌼
Alıntı
Hepimizin travmaları var dertli atarlı sözler falan biraz boş yapcak biri yok mu beğenek😔😔