mert yyyyy

... — İnsanların intihar etmelerine engel olan ne sizce? diye sordum (…) — Ben de… Henüz ben de iyice bilmiyorum… İki önyargı, iki şey engelliyor. Yalnızca iki şey. Biri pek küçük, öteki pek büyük olan iki şey. Ama küçüğü de pek büyük. — Küçüğü dediğiniz ne? — Acı — Acı mı? Böyle bir şeyde acının da bu kadar önemi var mıdır? — En önemli olan odur. İntihar edenler iki çeşittir: Büyük bir üzüntünün, öfkenin etkisi altında kalıp, ya da çıldırıp, ya da buna benzer durumlarda canlarına kıyanlar… Böyleleri birden bitirirler her şeyi. Acıyı düşünmezler. Akılları başlarında olanlar ise çok düşünürler.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Kendini feda etmekte bulduğu mutluluğu, başka hiç bir yerde bulamaz insan.
Bence siz bütün üstünlüklerinizle o mutsuz kızın serçeparmağı bile olamazsınız.
Sayfa 378
İnsan yaşadıkça neler görüp öğreniyor!
Sayfa 235
İnsanlarla mesafeli olmak her zaman iyidir, gereksiz yere pişmanlıklar yaşamazsın. Ts Eliot