m e r v e

m e r v e
@ateskadehi
Aslında hayatın en güzel anı; her şeyden vazgeçtiğinde, seni hayata bağlayan birinin olduğunu düşündüğün andır.
Edebiyat
Reklam
Ey Sevgili Hayatımda güzel ne varsa, Ya bakışın ya elin, Ya sesin ya da nefesin değmiştir senin.
1000Kitap
bazı şarkıların kokusu ve ruhu vardı
1000Kitap
Anne ve babamın sesini duymayı ve onlara tekrar dokunmayı özledim
Edebiyat