Böyleydi evet ,durduğu yerde kendi bakış alanına hapsolmuş ,yanlizca kendi görüntüsüne takılıp kalmış kültürlü ,saygıdeğer ,Marksist düşünceye inanmış derin bir adam... Sapına kadar eşitlikçi ,tutarlı, . İlk bakışta çok parlak ama yaklaşınca ne kadar sıkıcı ....