charlie ile takılmayı diğer arkadaşlarımla takılmaktan ÇOK DAHA fazla seviyorum. onunlayken çok daha rahat hissediyorum ve kendim gibi olabiliyorum. onunla birlikte çok iyi vakit geçirip eğleniyoruz, yemin ederim birlikte takılırken sürekli gülüp duruyorum. garip olduğunu biliyorum ama daha önce hiçbir arkadaşımı onun kadar sevdiğimi sanmıyorum... diğer arkadaşlarımla görüşmeyi hiç istemiyorum, çok rahatsız ediciler ve onların etrafında olmak beni geriyor.
ama charlie ile birlikteyken gün hiç bitmesin istiyorum??