Gecenin karanlığı

Gecenin karanlığı
@aurora0167
"Gittiğim yer Mısır değil," dedi Kırlangıç. "Ölüm'ün evine gidiyorum. Ölüm, Uyku'nun kardeşidir, öyle değil mi?"
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"yaşayanlar her zaman altının kendilerine mutluluk getireceğine inanırlar."
"içim sımsıcak, oysa hava ne kadar soğuk." "İyi bir davranışta bulundun da ondan," dedi Prens.
"eğer zevk içinde yaşamak mutluluksa. Öyle yaşadım ve öyle öldüm. Sonra da, ben öldükten sonra heykelimi buraya, böyle yükseğe diktiler; şehrimin bütün çirkinliğini, şehrimdeki bütün yoksulluğu görebileyim diye ve kalbim kurşundan da olsa ağlamamak elimden gelmiyor."
"Ben canlıyken ve yüreğim insan yüreğiyken,"