Gecenin karanlığı

Gecenin karanlığı
@aurora0167
"Onlara güvenmicektik. Ben demiştim, hatun, dimi? Onlara güvenirsen bööle olur işte. Hep söölemiştim. O alçak heriflere güvenmicektik."
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Her davranışın sonuçlarını, o davranışın kendisi doğurur.
Ondan yana olduğuna güvenebileceği tek bir insan kalmış mıydı acaba?
Geçmiş yok olup gitmişti, geleceği düşlemek olanaksızdı.
Canavarca bir dünyada kaybolmuş gibiydi,