Nesrin Çiçek

Nesrin Çiçek
@aurora_remka
Hiç bişey kesin değil ama herşey mümkün
"Hiçbir şeyi kavrayamadıkları için hiçbir zaman akıllarını da kaçırmıyorlardı."
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Çünkü ruhlarımız böyle aslında, diye düşündü, benliğimiz, balıklar gibi derin sularda yaşar, karanlıklarda dev otların gövdelerinin arasından geçer, güneşin yer yer ışıttığı yerlerde kendine yol açarak soğuk, derin, anlaşılmaz bir boşluğun içine daldıkça dalar."
İnsan, anlamsızlığına ve tüm baskılarına karşın yaşamı yenmek zorundadır.
İnsan dünyayı soylu fikirlerle de tahrip edebilir
.... ....... Kimi gün öylesine yalnızdım Derdimi annemin fotoğrafına anlattım. Annem Ki beyaz bir kadındır. Ölüsünü şiirle yıkadım. Bir gölgeyi sevmek ne demektir bilmezsiniz siz bayım Öldüğü gece terliklerindeki izleri okşadım. Çok şey öğrendim geçen üç yıl boyunca .... ........