Nesrin Çiçek

Nesrin Çiçek
@aurora_remka
Hiç bişey kesin değil ama herşey mümkün
Kleist nereye kovalandığını bilir. Bunu daha başından beri bilir- uçuruma! Yalnız şunu bilmez her zaman, uçurumdan kaçmakta mıdır yoksa ona koşmakta mıdır?.. ...... Uçurumdan hep haberdardır, ama kendisinin önünde mi ardında mı olduğunu, onun hayat mı yoksa ölüm mü olduğunu bilmez. Kleist’ın uçurumu içindedir, bu yüzden ondan kaçamaz. Yanında gölgesi gibi taşır durur onu.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Sence ben herhalde bir bilmeceyim. İçin rahat etsin; Tanrı da bence öyle
Burada beni tehdit eden yaşamın şiddetiydi, gerçekliğin şiddetiydi. Çekip gidemez miydim? Kaçamaz mıydım? Sonuçlarını bilmiyor muydum, hayatımı ve varlığımı değerli kılan herşeyin, evet herşeyin yıkımı olacağını bilmiyor muydum?
Marazlı ve duygusal bir tip haline gelmek istemiyorsun değil mi Adine? Bunlar hep boş durmaktan
Sorun önyargıların aşılması, bağışlanabilir bir düşüncesizlik veya basit anlamda bir hata olsaydı; ah, sorun keşke böyle bişey olsaydı!