'Psikoloji ' dediğim an herkesin fikir yürütecek bir düşüncesi olması ve hunharca anlatmak istemeleri...
Kişisel gelişim gibi mi bir şey?
Hipnoz sence? ya meditasyon?
Sence ben normal mıyım acaba?
Benim çocuğum hiç durmuyor?
Demeeek psikoloji?Hıııı
İlâç yazıyor musun?
Ataniyor musun?
Ahahaha deli doktoru?
Ama bende sorun yok ,kaynanam yüzünden?öldürdü,yedi,bitirdi .
Bir yandan küçültüp diğer taraftan benim kızımda kamu yönetimi,seninki mi yazsaydı keşke acaba?
Ne yapacaksın ki sen?
vs.
vs.
Valla bende bilmiyorum ki ben ne yapacam?
🙈🙉🙊