Bir cam fanusun içinde olsam dünyadan yalıtılmış ,dizlerimi karnıma kadar çekip anne karnı huzuru yakalasam,sadece kahve kokusunu alabilsem, kulaklarım yağmur ve kuş seslerinden başka bir şey algılamasa ,gözlerim sadece gökyüzünü ve yeşili görse,gözyaşlarımdan minik bir gölet olsa...
Korunur muyum kötülüklerden?