Çıraklığımı İstanbul'daki Şehzade Camii'nde yaptım. Kalfalığımı da Süleymaniye Camii'nde tamamladım. Fakat bütün gücümü bu Sultan Selim Han Camii'ne sarf edip ustalığımı ayan ve beyan ettim.
Çok kocadım Sai Çelebi ,çok yoruldum.Isterim ki öldükten sonra adım unutulmasın. Hizmetlerim bilinsin ki hayırla alınayım. Anlatacağım hatıralarımı yazar mısın?