Bir şehir istiyorum;çocuklardan,kuşlardan ,çiçeklerden,böceklerden;ve şehirde renklerini mezun etmemiş ve bir yanı hala çocuk kalabilmiş insanlardan.Göğü uçurtmalar esir alsın ve dans etsin göklerdeki kuşlar.Bir senfoni yükselsin göklere kuş ve çocuk seslerinden.Her yer rengarenk ahşap evler olsun; hiçbir beton ve yüksek bina olmasın,kapanmasın gökler.Geceleri yıldızlar selam versin ışıl ışıl,ay tebessüm etsin çocuklara ve insanlara .Var mı böyle şehir ?Var ama bu zamanda değil biliyorum,mavinin engin olduğu başka bir zamanda...
🌼
(alıntı)