Hayat hiçbir zaman düz bir yol değildir. Yokuşlar,inişler,çukurlar vardır...bazen kocaman dağa tırmanırsın,bazen de ovalarda dinlenirsin.Nereye vardığın değil gittiğin yol, yaptığın yolculuktur seni sen yapan.Bu yolculukta arkana bakmadan durmadan koştuğunda olur, aylakça bir ağacın gölgesine sığındığında.Düşersin dizlerinde yara izleri...gün olur bir meltem esintisinde huzuru da yakalarsın.Herkes kendi hayatının yolcusu,asla geriye akmayan zamanda...🌺
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Beton abide haline getirdiğimiz evlerimizde çocuklarımızın oyunu için ne kadar doğal diyebileceğimiz,plâstik ve metal olmayan ,tabiatla iç içe oyun fırsatı yakalayabiliyoruz? Çocuklarımızla beraberliğe ayırabildiğimiz vakit ne kadar?
Çocuklarla çocuklaşma kabiliyetimiz ne kadar?
Çocuk büyüten çocuklaşsın.