e.

e.
@auxbe
dünyanın en büyük olayları insan zihninde geçer derler. dünyanın en büyük günahları da insan zihninde işlenir.
"benim öfkemse...benim öfkem her zaman olduğu gibi kendimeydi."
Reklam
"yalnızdım. yalnızdım ve yalnızlık insana bunu yapardı. kalabalığın içinden alıp savurur, duvardan duvara çarpardı."
"ev," dedim emin bir şekilde. elimi eliyle kapladı. "sen neredeysen orası, agapi mou."
"beni durduran tek şey kendimdim."
"birini kaybetmenin nasıl bir şey olduğunu biliyorum, " dedim nazikçe. "bunun sonucunda kendini kaybetmenin de."