Sıla

Sıla
@avcisila
Yaşamak, her şeye rağmen güzel. Ve güzel yaşamak, her şeye rağmen...
Her neresinden bakarsak bakalım sonuç hep aynıdır: Büyükler ezbere yaşarlar, hayal gücünden yoksundurlar, onlara ''her şeyi tek tek açıklamak gerekir hep''.
Sayfa 17·Kitabı okudu
Reklam
''Biliyor musun, insan üzgün olunca gün batımının tadına daha iyi varıyor.''
Sayfa 12 - Küçük Prens·Kitabı okudu
''En gücü de budur zaten. Kendini yargılamak, başkalarını yargılamaktan çok daha güçtür. Kendini yargılamayı başarabilirsen gerçek bir bilgesin demektir.''
Sayfa 9·Kitabı okudu
''Sizin Dünya'da insanlar,'' dedi Küçük Prens, ''bir bahçede beş bin gül yetiştiriyorlar; yine de aradıklarını bulamıyorlar. (...) Oysa aradıkları tek bir gülde, bir damla suda bulunabilir.''
Sayfa 6·Kitabı okudu
Yani her şeyi ''makul'' şekilde yaptığında özgürsün. Ama o sınırların dışına çıktığında, hemen o tanıdık cümle gelir: ''Bunlar sana yetmiyor mu ki?''
Sayfa 34 - Yağmur Arat, By a Lady·Kitabı okudu
Reklam