Sıla

Sıla
@avcisila
Yaşamak, her şeye rağmen güzel. Ve güzel yaşamak, her şeye rağmen...

Sıla

, bir kitap okudu
9/10
·46 syf.·
23 saatte okudu
·
2025 31. kitabı
KafkaOkur Dergisi
8.5/10 · 328 okunma
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
''Kafka'nın romanlarında insanlar hep bir yere gitmeye çalışırdı ama sanki hiç varamazlardı.''
Sayfa 42 - İzem ERBIYIK·Kitabı okudu
Camda, ''Nefes, hayattır.'' yazıyordu. İçinden geçirdi: ''Hayat da bazen astım krizi.''
Sayfa 42·Kitabı okudu
Yetişkin olmanın en kötü yanı, her şeyi düşünmek zorunda olmaktı. Ama düşünmeyip yine de hayatta kalmak, postmodern kahramanlık sayılabilirdi.
Sayfa 42 - İzem ERBIYIK·Kitabı okudu
Bazı sabahlar telefona gelen anlamsız instagram bildirimleri bile insanın ruhuna asit döküyordu.
Sayfa 42 - İzem ERBIYIK·Kitabı okudu