Sıla

Sıla
@avcisila
Yaşamak, her şeye rağmen güzel. Ve güzel yaşamak, her şeye rağmen...
Savaştan cepheye gittiği gibi dönen kimse yoktu.
Sayfa 16·Kitabı okudu
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
"Onlar cephede savaşıyorlar, biz burada. Bütün memleket savaşta. Senin çıplak ayağın da savaş, aç karnını da savaş."
Sayfa 11·Kitabı okudu
Evet, 1919'da Türkiye'ye yenikti, bitkindi ama işgalcilerin hesaba katmadıkları şuydu: toplumun yüksek ve hızla örgütlenme niteliği.
Sayfa 5·Kitabı okudu
Tüm bunlara rağmen; insanımız zafere ulaşmaktan başka hiçbir çaremizin olmadığını çok iyi biliyordu. Vatan sevgisi, öfke, inanç, birlik beraberlik gücü, sıkışmış bir barut topu gibi gün geçtikçe büyüyor ve ülkenin tamamını sarıyordu.
Sayfa 5·Kitabı okudu

Sıla

, bir kitap okudu
10/10
·120 syf.·
Beğendi
·
1 saatte okudu
·
2025 26. kitabı
İlber Ortaylı
9.5/10 · 4.667 okunma