avdnn

"Ona artık verebileceğim bir şey kalmamış Olric.Alışkanlıklarımdan başka verebileceğim bir şey kalmamış ona."
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Ben anlıyor musun dedikten sonra anlamak ya da ben söylemeden önce anlasan da,anlamak diye bir meselenin varlığı.."
"Akıl,ya akıl? En aptal tarafımız.Hiç bir şeyin farkında değil."
"Çok güleceğiz Olric;çok güleceğiz."
"Bilmem bu gönülle ben nasıl yaşayacağım? Yetmez mi bu elem daha yıllarca mı sürsün?"
Elbet birgün buluşacağız-Zeki Müren eşliğinde·Kitabı okudu