avdnn

"Gene de tutunamayanlar üniversitesinden mezun olmayı hayal ediyorum."
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Beni tanıdığı zaman bir yolun sonuna gelmişti.Yorulmuştu.Artık ne deseler yapacaktı.'Yaşamamaktan yoruldum' diyordu."
"Doğru söylüyorsun samimi serseri."
"Çok az vaktim kalmıştı Turgut.Anlamıyordu.Çok beklemiştim.Hayatımın,başı ve sonu belliydi;hiç olmazsa ortasını kaçırmamalıydım."
"Sahte olmaktansa yaşamamak iyidir Turgut."