avdnn

"Herkes istediği kadar koşsun.Beni anlayacak insan,oturduğum yerde de beni bulur."☆
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Ben iç dünyama dönüyorum.Orada hayal kırıklığına yer yok."
"Dayanamıyorum Olric.Bu adamın duygusuzluğuna dayanamıyorum. Sabırlı olunuz efendimiz."
"Bir insan hayalleriyle nereye kadar yaşayabilir?"
"Sonu belirsiz bir kavgaya atılıyoruz Olric. Yanımda senden başka kimse yok elle tutulabilen. Öyle bir savaşa giriyorum ki Olric, bizi İsa bile kurtaramaz."